Stiga Liften streeft ernaar om u te ontzorgen in alle zaken omtrent uw liftinstallatie. Wij zijn vanuit onze brede expertise op liftgebied in staat om een onafhankelijk liftadvies op maat te geven. Stiga Liften zorgt ervoor dat uw liften veilig, betrouwbaar en met zo min mogelijk storingen functioneren. Indien er zich toch een storing voordoet staan wij U persoonlijk te woord – 24 uur per dag, 365 dagen per jaar en zonder tussenkomst van een call-center en/of langere wachttijden – en zijn wij snel ter plekke om het euvel te verhelpen.
Mocht tijdens het liftonderhoud blijken dat, omwille van de veiligheid en/of bedrijfszekerheid, vervanging van liftonderdelen noodzakelijk is, ontvangt U van ons een gespecificeerde en transparante offerte met daarin de noodzaak van de liftreparatie en mogelijke oplossing(en) van het mankement. Ons uitgangspunt blijft echter: alleen vervangen indien noodzakelijk.
Liftonderhoud: overeenkomst
Voor de looptijd van het liftonderhoud sluiten wij met u een onderhoudsovereenkomst af. Deze liftonderhoudsovereenkomst wordt afgesloten voor minimaal 1 jaar. Wij hanteren hierin de volgende drie stappen:
“Stiga Liften denkt altijd mee in mogelijkheden en vervangt alleen waar nodig
in plaats van het maken van onnodige kosten. Dit heeft onze VvE al veel onkosten bespaard!”